چهارشنبه، 13 تیر 1403 ساعت 10:302024-07-03اقتصادي


نتایج آخرین گزارش اکوسیستم استارت آپی نشان می دهد جهان دریافته است که سرمایه گذاری بلندمدت روی اکوسیستم های استارت آپی، تنها زمانی جواب خواهد داد که استارت آپ های بومی شان، – عضو هیات علمی مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور با بیان اینکه بر اساس این گزارش، اکوسیستم های نوآیند، از نظر عوامل موفقیت، دنباله رو 40 اکوسیستم برتر جهان هستند، خاطر نشان کرد: از این رو، وزن معیارها در رده بندی این اکوسیستم ها کمی متفاوت با اکوسیستم های برتر است و در مدل رده بندی آنها بر عواملی تأکید شده است که نقشی مهم تر در شروع رشد اکوسیستم دارند.

برای مثال، وزن کمتری به تعداد خروج های بیش از 50 میلیون دلار داده شده است و فعالیت استارت آپی بیشتر روی تأمین مالی مراحل اولیه متمرکز است.

دره سیلیکون؛ همچنان پیشتازِ اکوسیستم های استارت آپی جهان وی اضافه کرد: در این گزارش، اکوسیستم استارت آپی در کشورهای مختلف، با توجه به این 5 عامل کلیدی موفقیت فوق، بررسی شده است که یافته های کلیدی آن به شرح زیر است: *سه اکوسیستم برتر از سال 2020 تاکنون جایگاه خود را حفظ کرده اند؛ دره سیلیکون همچنان در صدر قرار دارد و پس از آن نیویورک و لندن در جایگاه دوم قرار گرفته اند.

*تل آویو در رده بندی صعود کرده است و اکنون به طور مشترک با لس آنجلس در جایگاه چهارم قرار دارد.


برچسب ها: اکوسیستم – استارت آپ – استارت – جهان – گزارش – رده بندی – موفقیت


آخرین اخبار سرویس:



ورود به عرصه جهانی شرط موفقیت اکوسیستم های استارت آپی

ورود به عرصه جهانی شرط موفقیت اکوسیستم های استارت آپی




همه حقوق این سایت برای قطره محفوظ است. قطره مسئولیتی در قبال محتوای مطالب ندارد.

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.


source

توسط mohtavaclick.ir