️مرکز آزمون جهاددانشگاهی با توجه به سوالات مکرر داوطلبان، توضیحاتی پیرامون علت عدم اعلام نتایج آزمون مشاغل کیفیت بخشی آموزش و پرورش منتشر کرد.

نتیجه پیگیری اعلام نتایج نهایی آزمون استخدام کیفیت بخشی
به گزارش خبرگزاری صداوسیما، در توضیحات مرکز آزمون آمده است: با عنایت به سوالات مکرر داوطلبان ارجمند مشاغل کیفیت بخشی آموزش و پرورش و لزوم آگاهی بخشی به مخاطبان محترم، نکات زیر جهت اطلاع ارائه می‌گردد:

 

معمولا فرآیند اعلام نتایج نهایی آزمون‌های استخدامی، مستلزم داشتن اطلاعات زیر می‌باشد:

 

 الف؛ نتایج بررسی مدارک: به منظور تایید یا رد برخی عوامل امتیاز آور مثل *ضریب بومی، امتیازات قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و ضریب حافظان قرآن*

 

ب؛ داشتن نمرات ارزیابی تکمیلی

 

 (در سه سطح عمومی، اختصاصی و تخصصی)

 

همانگونه که داوطلبان محترم اطلاع دارند، مسئولیت موارد فوق به عهده دستگاه پذیرنده نیرو می‌باشد. به عبارتی مرکز آزمون جهاد دانشگاهی مسئولیت برگزاری آزمون کتبی را به عهده دارد و بقیه فرآیند جذب (بررسی مدارک، ارزیابی تکمیلی، گزینش) در دستگاه اجرایی انجام خواهد شد. 

 

مزید استحضارمخاطبان، در اکثر آزمون‌های استخدامی تمامی این موارد در سامانه مرکز آزمون انحام می‌شود، اما در آزمون‌های مرتبط با وزارت محترم آموزش و پرورش این مهم در سامانه طراحی شده توسط وزارتخانه مذکور انجام و نتایج جهت اعمال در کارنامه نهایی به این مرکز ارسال می‌شود؛ بنابراین مبنای اعلام نتایج نهایی و صدور کارنامه پایانی، داشتن اطلاعات مورد نیاز است؛ لذا به اطلاع داوطلبان گرامی می‌رساند علی رغم پیگیری مداوم تا زمان نگارش این اطلاعیه (عصر روز جمعه ۳۰ شهریورماه) فعلا نتایج بخش ارزیابی تکمیلی برای این مرکز ارسال نشده است.

 

بدیهی است بلافاصله پس از دریافت اطلاعات، ضمن صدور اطلاعیه، فرآیند صدور کارنامه نهایی و اعلام نتایج، شروع خواهد شد و این امر حدودا ۳ روز به طول خواهد انجامید. 

 

مرکز آزمون امیدوار است هر چه سریعتر نتایج بخش ارزیابی تکمیلی اعلام گردد تا دغدغه به حق داوطلبان مرتفع شود.

source

توسط mohtavaclick.ir