مدت کوتاهی پس از انتشار رندرهای گلکسی A16، قیمت مدل‌های 5G و 4G این گوشی توسط یکی از خرده‌فروشان فاش شده است.

سم‌اینسایدر با استناد به اطلاعات یکی از خرده‌فروشان اروپایی گزارش می‌دهد که قیمت گلکسی A16 4G حدود ۲۱۰ یورو (حدود ۲۳۳ دلار) خواهد بود. قیمت گوشی در مدل 5G به ۲۴۰ یورو (حدود ۲۶۶ دلار) می‌رسد. قیمت هر دو گوشی مربوط به کانفیگ ۱۲۸ گیگابایتی است.

لیست قیمت غیر رسمی گلکسی A16 سامسونگ

SamInsider

با توجه به قیمت‌های فاش‌‌شده، می‌توان حدس زد که مدل‌های مورد بحث، کانفیگ‌ پایه‌ی گلکسی A16 هستند؛ بدین ترتیب مجهز بودنشان به چهار گیگابایت رم دور از انتظار نیست. احتمالاً گلکسی A16 در کانفیگ‌های قوی‌تری با ۶ و ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی نیز در دسترس قرار خواهد گرفت.

گلکسی A16 5G احتمالاً به یکی از دو تراشه‌ی دیمنسیتی ۶۳۰۰ (در هند و تایلند) یا اگزینوس ۱۳۳۰ (در سایر منطاق دنیا) مجهز خواهد بود. صفحه‌نمایش ۶٫۷ اینچی با وضوح ۱٬۰۸۰ در ۲٬۳۴۰ پیکسل و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز و حداکثر روشنایی ۸۰۰ نیت، باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و گواهی IP54 از دیگر مشخصات احتمالی گوشی جدید سامسونگ خواهند بود.

شایعه شده است که سامسونگ می‌خواهد گلکسی A16 را تا ۶ سال آپدیت کند تا به یکی از اولین گوشی‌های اقتصادی سامسونگ با پشتیبانی نرم‌افزاری نزدیک به پرچمداران این شرکت تبدیل شود.

source

توسط mohtavaclick.ir