مایکروسافت دقایقی پیش اعلام کرد ناشرانی که مقاله‌هایشان در بخش Copilot Daily به‌نمایش درمی‌آید، از این شرکت درآمد کسب خواهند کرد.

Copilot Daily قابلیت جدیدی است که خلاصه‌ای از آب‌و‌هوا و رویدادهای روز را به کاربران نمایش می‌دهد. الکسا و گوگل اسیستنت مدت‌ها است که چنین قابلیتی را دراختیار کاربرانشان قرار داده‌اند.

مایکروسافت در بیانیه‌ای که برای تک‌کرانچ ارسال کرد، نوشت Copilot Daily مقاله‌ها را صرفاً از منابع معتبر نمایش می‌دهد و دسترسی سریع و ساده به اطلاعات مهم را ممکن می‌کند. با گذر زمان، گزینه‌ی یادآوری مقاله‌ها و شخصی‌سازی بخش‌های مختلف Copilot Daily دردسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

صفحه اصلی قابلیت Copliot Daily

Microsoft

رویترز، اکسل اشپرینگر، هرست مگزینز و فایننشال تایمز، رسانه‌هایی هستند که مقاله‌هایشان در بخش کوپایلت دیلی به‌نمایش درمی‌آید. این ویژگی فعلاً برای کاربران ساکن در ایالات متحده و کانادا منتشر شده است.

هنوز مشخص نیست که مایکروسافت چه سهمی از درآمد مقاله‌ها را به ناشران می‌دهد. غول ردموندی گفته است که «به‌زودی» وب‌سایت‌های جدیدی را به Copilot Daily اضافه و این ویژگی را در کشورهای بیشتری فعال می‌کند.

مقاله‌های مرتبط

مایکروسافت سال‌ها است که ازطریق پلتفرم MSN با ناشران محتوا قرارداد امضا می‌کند و به آن‌ها فرصتی برای کسب درآمد می‌دهد؛ اما تا این لحظه، قراردادهای مذکور شامل محصولات هوش مصنوعی مایکروسافت نبودند.

source

توسط mohtavaclick.ir