به گزارش گروه فرهنگی پایگاه خبری «راه آرمان»؛شهيد «جهاندار سلیمانی‌نژاد» پنجم مهر ۱۳۵۲ در روستای هلیرود از توابع شهرستان بافت متولد شد. تا سوم ابتدایی درس خواند و به عنوان سرباز ارتش به جبهه اعزام شد. دهم مرداد ۱۳۶۶ در میمک بر اثر اصابت ترکش شهید شد. مزار وی در زادگاهش واقع است.

در ادامه گزیده‌ای از وصیت‌نامه شهيد جهاندار سلیمانی‌نژاد را می‌خوانیم:

بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام و درود فراوان به رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (قدس سره شریف) بنده جهاندار سلیمانی‌نژاد وقتی که این وصیت‌نامه را می‌نویسم از بالای سرم آتش می‌بارد.

همه بچه‌ها برای عملیات آماده هستند. پدر و مادر عزیزم شاید من رفتم و دیگر برنگشتم از همین راه دور بر گل روی صورت مبارک‌تان بوسه می‌زنم و شما را زیارت می‌کنم. مادر عزیزم سعی کن صبور و پایدار باشی در مرگ من گریه نکن. این‌جا فرزندانی هستند که از من لایق و شایسته‌تر هستند. 

دعایم کن، سر سجاده‌ات برایم دعا بخوان که خداوند هم مرا قبول کند، خواهر عزیزم سعی کن حجاب‌ات را رعایت کنی. صبر داشته باش مثل زینب صبور و شکیبا باش. مادر را نصیحت کن؛ برادران خوبم من آنچنان نیستم که شما را نصیحت کنم. سعی کنید با پدر و مادر با خوبی رفتار کنید و آن‌ها را تنها نگذارید با همسایه‌ها با خوبی رفتار کنید. 

سعی کنید هرگز نمازتان را فراموش نکنید. به خدا که این دنیا دنیای فانی است و جایی برای ماندن من و شما نخواهد بود سعی کنید آخرت خوبی داشته باشید.

و من‌الله التوفیق

برادر شما جهاندار سلیمانی‌نژاد

منبع: نوید شاهد کرمان

انتهای خبر/ن https://armanekerman.ir/vdcbfab88rhba8p.uiur.html


source

توسط mohtavaclick.ir