استخراج بیت کوین با آتش‌فشان چیز جدیدی نیست

پیش از این نیز ایسلند، السالوادور و برخی دیگر از کشورها انرژی زمین‌گرمایی را برای استخراج بیت کوین به کار برده‌اند.

نیک کارتر یکی از مؤسسان شرکت کسل آیلند ونچرز است که بر سرمایه‌گذاری‌های بلاک‌چینی تمرکز دارد. او در این رابطه می‌گوید برای آنکه شرایط کار برای ماینرها فراهم شود، باید ترکیبی از خرید توسط مقامات محلی، انرژی ارزان و فراوان و برخی زیرساخت‌ها وجود داشته باشد.

کارتر می‌گوید: «با داشتن ترکیبی از این سه مورد می‌توان شروع به کار کرد اما برخی اوقات خود دولت، حکومت محلی یا شرکت انرژی دولتی، کار را در دست می‌گیرند.» او به خاورمیانه اشاره می‌کند که در آنجا نهادهای حکومتی به کار استخراج با استفاده از گاز خروجی فلِر از پالایشگاه‌ها ورود کرده‌اند.

کارتر در ادامه می‌گوید: «در برخی موارد مانند کشور بوتان یا ایالات تگزاس در آمریکا، وجود قانون‌گذاران و شرایط محلی، کار را بسیار مطلوب کرده است.»

آفریقا ۶۰ درصد از منابع انرژی خورشیدی جهان را دارد، اما فقط برای یک درصد از آن‌ها صفحات خورشیدی نصب شده است

آفریقا منبع حدود ۱۰ تراوات انرژی خورشیدی، ۳۵۰ گیگاوات انرژی آبی و ۱۱۰ گیگاوات انرژی بادی است. تاکنون برخی از این انرژی‌های تجدیدپذیر مهار شده‌اند، اما بیشتر آن هنوز بلااستفاده مانده‌اند؛ زیرا زیرساخت‌های تخصصی برای استفاده از آن گران‌قیمت است. اگرچه آفریقا ۶۰ درصد از منابع انرژی خورشیدی جهان را در اختیار دارد، تنها برای ۱ درصد آن صفحات خورشیدی نصب شده است.

ورود به معادن استخراج بیت کوین

بیت کوین به‌دلیل استفاده‌ی زیاد از انرژی، بدنام شده است؛ اما از طرفی می‌تواند به استفاده از منابع تجدیدپذیر به‌دام‌افتاده کمک کند.

بیت‌کوین به استفاده‌ی بی‌رویه از انرژی معروف است؛ اما می‌تواند از منابع تجدیدپذیر هم استفاده کند

ماینرها برای دستگاه‌های استخراج خود به منابع انرژی نیاز دارند و برای به دست آوردن انرژی می‌توانند به ایجاد زیرساخت‌های استخراج الکتریسیته کمک کنند؛ از طرفی انرژی الکتریسیته‌ی تولیدشده‌ی اضافی می‌تواند برای مصارف خانگی نیز مصرف شود.

هرسمان می‌گوید: «به‌طور معمول در طول روز یا شب مقداری اضافی برق وجود دارد که کسی از آن استفاده نمی‌کند.» به گفته‌ی هرسمان، کانتینر استخراج ۵۰۰ کیلوواتی او توانسته است مقدار اضافی برق را در سراسر روز به کار بگیرد.

source

توسط mohtavaclick.ir