رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با تأکید بر اهمیت رسانه‌های مقاومت در آگاهی‌بخشی به ملت‌ها، به عملیات “وعده صادق” اشاره کرد و گفت: ایران در صورت لزوم با پیشرفته‌ترین تجهیزات از منافع خود دفاع خواهد کرد.

به گزارش سیناپرس فارس، غلامرضا سلیمانی امروز، 17 مهرماه در نخستین اجلاسیه بین‌المللی شهدا و رسانه‌های محور مقاومت که در شیراز برگزار شد، بیان کرد: قدس مورد علاقه مسلمانان است و مستکبران همواره به دنبال تصرف آن بودند، به ویژه در دوره جنگ‌های صلیبی که توسط یهودیان طراحی شد و اروپایی‌ها با لشکرکشی به سرزمین‌های اسلامی حمله کردند.

وی جنایات صهیونیست‌ها را مشابه قتل‌عام‌های جنگ‌های صلیبی دانست و اشاره کرد: از سال ۱۹۱۷ تاکنون، بیش از ۶۴ قتل‌عام بزرگ در فلسطین رخ داده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور همچنین از حمایت‌های دانشجویان آمریکایی و اروپایی از مردم فلسطین و لبنان تقدیر نمود و پیش‌بینی کرد که دولت‌های این کشورها در دادگاه‌های جهانی محاکمه خواهند شد.

سلیمانی در ادامه به نقش رسانه‌ها در بازتاب واقعیت فلسطین و عملیات طوفان‌الاقصی پرداخت و تصریح کرد: این عملیات آغاز شکست آرزوهای صهیونیست‌ها بود.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: فلسطینیان با پیشرفت مبارزات خود از سنگ به موشک رسیده‌اند و این مبارزه نمادی از فروریختن امنیت رژیم صهیونیستی است که اکنون در حال فروپاشی از درون است.

خبرنگار المیادین نیز در این اجلاسیه به پیامدهای عملیات طوفان‌الاقصی اشاره کرد و گفت: رسانه‌های رژیم صهیونیستی به وضوح از خسارات اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی سخن می‌گویند.

احمد البحرانی افزود: این رژیم پیش از این عملیات نیز مرتکب جنایات زیادی شده و به نسل‌کشی و فقر دامن زده است، و به همین دلیل برخی در اروپا و آمریکا این عملیات را مشروع می‌دانند.

وی تأکید کرد: خبرنگاران بر اساس واقعیت و آمار صحبت می‌کنند و آمار منتشر شده توسط خود صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها نشان‌دهنده تخریب گسترده تجهیزات و کشته شدن بیش از ۲۲ هزار نفر از سربازان و شهرک‌نشینان در طول یک سال گذشته است.

این خبرنگار المیادین در ادامه اظهار کرد: حدود ۴۵ درصد از تجهیزات نظامی رژیم صهیونیستی نیز در این مدت نابود شده و خسارت مالی بیش از ۱۰۰ میلیارد دلار برآورد می‌شود.

البحرانی بزرگترین زیان این رژیم را از دست دادن آبرو و وجهه بین‌المللی‌اش دانست و بیان کرد: حتی با حمایت‌های غربی، تجهیزات و اقتصاد قابل جبران است اما این بی‌آبرویی جبران‌پذیر نیست.

وی در پایان آرزو کرد که شکست‌های بیشتر برای رژیم صهیونیستی رقم بخورد و عملیات وعده صادق ایران ادامه یابد.

source

توسط mohtavaclick.ir