پژو در حال حاضر ۱۲ مدل تمام‌برقی در سبد محصولاتش دارد که گسترده‌تر از هر خودروساز دیگری در اروپا به‌شمار می‌رود. در میان تمام مدل‌ها، e-3008 و e-5008 به‌عنوان جذاب‌ترین گزینه‌ها شناخته می‌شوند. این دو خودرو با تمرکز بر بخش محبوب شاسی‌بلندها، بیشترین دامنه‌ی حرکتی را در بین محصولات برقی پژو ارائه می‌دهند.

براساس بیانیه‌ی رسمی پژو، مدل‌های لانگ رنج، به باتری‌پک ۹۶٫۹ کیلووات‌ساعتی مجهز هستند که نسبت به باتری‌پک ۷۳ کیلووات‌ساعتی موجود در نسخه‌های استاندارد، ارتقای قابل توجهی محسوب می‌شود. مدل لانگ رنج e-3008 می‌تواند با یک بار شارژ تا ۷۰۰ کیلومتر مسافت طی کند. دامنه‌ی حرکتی مدل لانگ رنج e-5008 به ۶۶۸ کیلومتر می‌رسد تا نسبت‌ به بسیاری از رقبای خود، از جمله تسلا مدل Y لانگ رنج با برد ۵۶۵ کیلومتری، برتری داشته باشند.

نمای جانبی خودرو پژو e-3008

Peugeot

مدل‌های لانگ رنج e-3008 و e-5008، قابلیت شارژ با توان حداکثر ۱۶۰ کیلووات با شارژرهای DC را دارند. بدین ترتیب می‌توان باتری را از ۲۰ تا ۸۰ درصد در ۲۷ دقیقه شارژ کرد. با ۱۰ دقیقه شارژ می‌توان ۱۵۰ کیلومتر با خودرو طی کرد. برای بهینه‌سازی زمان شارژ، به‌ویژه در هوای سرد، کراس‌اورهای جدید پژو به سیستم پیش‌گرمایش باتری مجهز هستند.

نمای سه‌چهارم جلو خودرو پژو e-5008

Peugeot

پژو e-3008 و e-5008 در دو تیپ Allure و GT در دسترس قرار می‌گیرند. قیمت مدل e-3008 230 لانگ رنج در تیپ Allure از ۴۶٬۹۹۰ یورو (حدود ۵۱٬۶۰۰ دلار) آغاز می‌شود، قیمت تیپ GT به ۵۱٬۴۹۰ یورو (۵۶٬۵۴۸ دلار) می‌رسد. قیمت مدل e-5008 230 لانگ رنج در تیپ Allure نیز از ۵۱٬۴۹۰ یورو شروع می‌شود و تیپ GT با قیمت ۵۵٬۹۹۰ یورو (۶۱٬۴۹۰ دلار) به بازار عرضه خواهد شد.

پژو دو خودرو جدیدش را به یک موتور برقی ۲۱۰ اسب بخاری با باتری‌پک ۷۳ کیلووات‌ساعتی (در مدل پایه) تجهیز کرده است. نسخه‌های لانگ رنج، خروجی ۲۳۰ اسب بخار دارند؛ همچنین، نسخه‌های دو موتوره‌ی تمام‌چرخ‌محرک e-3008 و e-5008 با توان ۳۲۰ اسب بخار در راه هستند.

source

توسط mohtavaclick.ir