گروه IT: رویداد جهانی جیتکس 2024 که از 23 تا 27 مهر 1403 در دبی برگزار می شود، میزبان بیش از 6500 شرکت از 180 کشور است و به مکانی کلیدی برای نمایش نوآوری ها و تحولات فناوری تبدیل شده است.

 

به گزارش بولتن نیوز به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران،  جیتکس 2024 که با محوریت «آینده هوش مصنوعی» برگزار می شود، بستری برای تبادل دانش و همکاری های بین المللی در راستای شکل گیری اقتصاد دیجیتال و تسریع تحولات در آن است.

 

همراه اول به عنوان نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور و خاورمیانه، با هدف کلیدی تقویت جایگاه خود در این اقتصاد نوین، برای سومین سال متوالی در این نمایشگاه حضور خواهد داشت. 

 

این شرکت در غرفه بزرگ و یکپارچه خود، سرویس ها و نوآوری های خود را در پنج بخش تخصصی شامل «زندگی دیجیتال»، «راهکارهای هوشمند»، «خدمات ارتباطی»، «تجارت الکترونیکی» و «آینده» به نمایش می گذارد. 

 

همراه اول با نمایش و ارائه خدمات و سرویس هایی در زمینه های فین تک، توریسم، ابری، راهکارهای هوشمند، چت بات های پیشرفته قصد دارد نشان دهد که چطور با استفاده از فناوری های نوین، زندگی دیجیتالی کاربران را بهبود می بخشد.

 

با توجه به اینکه رویداد مذکور نه تنها یک نمایشگاه فناوری است، بلکه بستری کلیدی برای تأثیرگذاری در اقتصاد دیجیتال جهانی است به شرکت ها اجازه می دهد تا ضمن نمایش دستاوردهای خود، راه های جدیدی برای هم افزایی و همکاری در سطح بین المللی ایجاد کنند. 

 

در این راستا اپراتور اول تلفن همراه کشور نیز با حضور فعال در این نمایشگاه به دنبال جذب سرمایه گذاران، برقراری همکاری‌های تجاری جدید و شبکه سازی حرفه ای در حوزه های نوین از جمله هوش مصنوعی است.

 

از طرفی دیگر، این رویداد جهانی فرصتی بی نظیر برای شرکت ها و استارتاپ ها فراهم می آورد تا با نوآوری های فناورانه خود، به توسعه اقتصاد دیجیتال کمک کنند. 

 

جیتکس به عنوان نقطه‌ای استراتژیک برای شکل گیری همکاری های تجاری و تبادل دانش، نقشی محوری در تسریع روند دیجیتالی شدن جوامع ایفا می کند. 

 

بنابراین از جمله اهداف دیگر همراه اول از این حضور، جذب مخاطبان بین المللی برای پلتفرم های دیجیتال توسعه یافته خود، تقویت روابط با سایر شرکت های فناورانه و ارائه راهکارهایی است که بتواند به توسعه اقتصادی دیجیتال در ایران و منطقه کمک کند. 

 

همچنین با حضور متخصصان، سرمایه گذاران و کارآفرینان از سراسر جهان، جیتکس برای همراه اول فرصتی است تا شبکه ارتباطی خود را گسترده تر کند و در لبه تحولات جهانی باشد.

 

به طور کلی جیتکس بستری حیاتی برای همه شرکت کنندگان است تا ضمن نمایش نوآوری های خود، از پیشروان فناوری نیز برای آینده خود الهام بگیرند. 

 

این نمایشگاه هر ساله زمینه ای برای ارتقای کسب و کارها و شکل گیری اقتصاد دیجیتال هوشمندتر و پویاتر فراهم می کند؛ همراه اول نیز با استفاده از این فرصت، جایگاه خود را به عنوان یکی از بازیگران اصلی فناوری در منطقه خاورمیانه تثبیت خواهد کرد.

source

توسط mohtavaclick.ir