فراخوان ثبت‌نام در رویداد «دوشنبه‌های استارت‌آپی» و «پیوند» با هدف جذب سرمایه برای صاحبان ایده و استارت‌آپ‌های فعال در حوزه «صنایع خلاق» با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی منتشر شد.

به گزارش سینا، رویداد «دوشنبه‌های استارت‌آپی» و «پیوند» در حوزه «صنایع خلاق» به همت صندوق نوآوری و شکوفایی و با همکاری صندوق پژوهش و فناوری صنایع خلاق در محورهای گیم، انیمیشن و پی‌نمایی، بازی و اسباب‌بازی، نوآوری اجتماعی، مد و پوشاک، گردشگری و صنایع دستی، آموزش، یادگیری و نوشت‌افزار برگزار می‌شود.

این رویداد با اهدافی نظیر برگزاری دوره‌های آموزشی و توانمندسازی برای تیم‌ها، بهم‌رسانی صاحبان ایده و تیم‌ها به شتاب‌دهنده‌ها، شناسایی و معرفی طرح‌های سرمایه‌پذیر و تیم‌ها به سرمایه‌گذاران جسور در محل صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار می‌شود.

شرکت‌های استارت‌آپی علاقه‌مند تا ۴ آبان ۱۴۰۳ مهلت دارند تا طرح‌های استارت‌آپی خود را به نشانی اینترنتی forms.inif.ir/web/guest/creative-industries ارسال کنند و یا برای اطلاعات بیشتر با شماره ۰۲۱۸۸۳۹۴۱۸۹ تماس بگیرند.

به نقل از صندوق نوآوری و شکوفایی، در رویداد «دوشنبه‌های استارت‌آپی» تمام کسانی که دارای طرح سرمایه‌پذیر هستند، طرح و مدل کسب و کار خود را به عاملان سرمایه‌گذاری صندوق نوآوری و شکوفایی معرفی می‌کنند و در صورتی که یکی از عاملان سرمایه‌گذاری صندوق پس از ارزیابی و تأیید طرح و مدل کسب‌وکار، تصمیم به سرمایه‌گذاری جسورانه روی آن طرح بگیرد، صندوق نوآوری و شکوفایی تا ۸۰ درصد سرمایه جسورانه مورد نیاز آن استارت‌آپ یا طرح سرمایه‌پذیر را تأمین می‌کند.

در رویداد «پیوند» نیز، ایده‌پردازان و استارت‌آپ‌هایی که هنوز به مرحله MVP نرسیده‌اند، طی فراخوانی شناسایی و آماده ارائه به شتابدهنده‌های دانش بنیان به عنوان عامل صندوق نوآوری و شکوفایی می‌شوند. از بین طرح‌های دریافت‌شده، پس از غربالگری اولیه، تعدادی از طرح‌ها انتخاب می‌شوند. سپس برای صاحبان ایده و اعضای استارت‌آپ‌های منتخب، کارگاه‌های آموزشی برگزار می‌شود و پس از آن مرحله دوم غربالگری انجام می‌شود که از بین شرکت‌کنندگان، تعدادی برای حضور در رویداد پایانی انتخاب شده و آماده ارائه به سرمایه‌گذار می‌شوند.

source

توسط mohtavaclick.ir