مدیر تولید انتشارات میلکان گفت: کتاب‌ها امروز بار دیگر در باغ کتاب به کمک می‌آیند تاگامی برای آرامش روانی باشند.  

کتاب‌ها به کمک می‌آیند

آقای کاوان بشیری در مصاحبه با خبرگزاری صدا و سیما گفت:آرامش روانی در قالب کتابخوانی و رویدادی است که ساعت ۱۷ امروز در نشستی با محور کتاب «محکم در آغوشم بگیر» برگزار خواهد شد.
وی افزود: این کتاب با زیر عنوان «هفت گفتگو برای یک عمر زندگی با عشق» منتشر شده و هدف از چاپ آن بهبود و ساختن رابطه‌ای امن و سرشار از عشق و زیبایی در زندگی زوج‌ها است.

آقای بشیری گفت: سو جانسون نویسنده و روان شناس ابتدا عشق را توصیف کرده و سپس درباره مفهوم آن حرف می‌زند و از برداشت‌های اشتباه میان زوج‌ها سخن می‌گوید. 

کاوان بشیری در خصوص این که این اثر می‌تواند به سئوالات و مشکلاتی که در زندگی زوج‌ها وجود دارد، پاسخ دهد، گفت: نکته مثبت کتاب «محکم در آغوشم بگیر» این است که با توجه به استفاده از مطالب علمی و مستند، دارای زبان روان و ساده است و می‌تواند برای مخاطبان قابل‌لمس و اجرا باشد به طوری که تجربه نویسنده در مقابل زوج‌های متعدد باعث شده طیف‌های مختلفی از مشکلات و شخصیت‌ها در این اثر پوشش داده شود.

مدیر تولید انتشارات میلکان درباره اهداف انتشار این کتاب افزود: تقریباً همه ما علاوه بر مشاهده آمار‌های مرتبط با طلاق، بین اطرافیان خود شاهد شیوع اختلاف بین زوج‌ها هستیم و در تلاشیم تا برای کمک به حل این موضوع، کتاب‌های علمی و مناسب جامعه امروزی را به زبان فارسی منتشر کنیم.

چاپ اول این کتاب شش سال قبل با ترجمه سمانه پرهیزکاری منتشر شده است.
گفتنی است باغ کتاب تهران جلسات «کتاب‌درمانی» را با شعار «حال خوب با کتاب خوب» با رویکرد تعاملی برگزار می‌کند و در هر جلسه یک کتاب در حوزه روانشناسی را مورد بررسی قرار گیرد

source

توسط mohtavaclick.ir