به گزارش گروه فرهنگ و شهادت پایگاه خبری «راه آرمان»؛ شهید «عبدالله سهبند» يكم‌ مهر ۱۳۴۱، در شهرستان شهربابک چشم به جهان گشود. وی دانشجوی مقطع‌ كاردانی و معلم بود، به عنوان بسيجی در جبهه حضور يافت. سرانجام در دوم خرداد ۱۳۶۱ در خرمشهر بر اثر اصابت تركش به شهادت رسيد. 

در ادامه گزیده‌ای از وصیت‌نامه شهید «عبدالله سهبند» را مرور می‌کنیم:

 


با کفار و منافقین مبارزه کنید

 


با سلام و درود فراوان به رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران امام خمینی و با سلام و درود فراوان به رزمندگان اسلام از صدر اسلام تاکنون و با سلام و درود فراوان به مهدی موعود عجل‌الله تعالی فرجه و ظهور و جهانی شدن حکومت مهدی (عج) وصیت‌نامه خود را با چند جمله شروع می‌کنم.

 


ای ملت‌های مسلمان جهان به خصوص ملت قهرمان و شهیدپرور ایران، دست از امام خمینی این بت‌شکن زمان که حسین (ع) زمان ما است و وجود او بسیار لازم و ضروری است، برای حفظ اسلام و نابودی کفر بر ندارید.

ای ملت مسلمان با کفار جهانی و منافقین چه داخلی و خارجی به شدت مقابله کنید و نگذارید دست‌شان به جایی برسد، زیرا این بی‌شرم‌ها بودند که بهترین یاران امام خمینی را شهید کردند.


 


راه شهدا را ادامه دهید

 


وصیت من برای دوستان و برادران و خواهران این است که همچون همه شهدا در هر سنگری که هستند برای حفظ دین و آئین اسلام بکوشند و از اینکه یک دوست و برادر دینی خود را از دست داده‌اند بسی افتخار کنند و راه شهدا را ادامه بدهند.

 


دوستان و برادران من با شور و علاقه‌ای که به اسلام و الله داشتم این راه را انتخاب کردم و امیدوارم که خداوند مرا ببخشد و قلم عفو بر جرائم و اعمالم بکشد.

 از همه می‌خواهم که در مرگ من هیچ‌گونه سستی به خود راه ندهند و در مرگ من اشک شوق بریزند و خدای ناکرده ناامیدی و یاس دامن‌گیر آن‌ها نشود.


 


گذشت در اسلام یک عبادت است

 


خانواده محترم شما باید بسی افتخار کنید که خداوند به شما توفیق داده تا فرزند حقیری را بزرگ کرده و در راه اسلام فدا کنید.

دعا کنید که خداوند مرگ ما را قبول کند و امیدوارم که از من راضی باشید زیرا رضایت شما موجب رضایت خداوند است.

از خداوند بزرگ برای شما توفیق هر چه بیش‌تر در راه خدمت به اسلام و قرآن را خواستارم و خداوند به تمامی خانواده شهدا صبر عنایت کند.

 


از هم‌شهریان و دوستان خود می‌خواهم که اگر خدای نکرده از جانب من برای آن‌ها ظلم، خیانت، توهین و ناسزایی وارد شده برای رضای خداوند و به بزرگی خودشان مرا ببخشند و می‌دانید که گذشت در اسلام یک عبادت است.


 


امیدوارم توفیق شهادت نصیب من شود

 


من از یک خانواده فقیر و مستضعف جامعه بودم که پدر و مادرم با زحمت مرا به تحصیل وا داشتند و به لطف خداوند در زندگیم موفق بوده‌ام و امیدوارم که توفیق شهادت نیز نصیب من بشود.

من همیشه در زندگی سعی داشتم که در راه خدا و اسلام باشم و به کسی ظلم و خیانتی نکنم و بنا به گفته قرآن الا بذکر الله تطمئن القلوب یاد خدا به دل‌ها آرامش می‌دهد.


 


من همیشه به فکر آخرت و خداوند هستم و از این جهان فانی و مادی دل بریده‌ام و به همین دلیل نیز در زندگی موفق بوده‌ام.

از خداوند تبارک و تعالی می‌خواهم که به من توفیق دهد تا در این امتحان که در پیش گرفته‌ام موفق شوم تا در آخرت روسفید باشم.

از پروردگار بزرگ می‌خواهم که به امام خمینی عمر طولانی بدهد و شهدای ما را با شهدای صدر اسلام محشور کرده و نور ایمان را در دل‌های ما منورتر گرداند.

به امید پیروزی اسلام بر کفر جهانی و جهانی شدن حکومت مهدی (عج) و ظهور هرچه زودتر این موعود الهی.

منبع: نوید شاهد کرمان

انتهای خبر/س


https://armanekerman.ir/vdch6knzw23nkkd.tft2.html


source

توسط mohtavaclick.ir