وبلاگ ژاپنی Macotakara تصاویری از مدل آزمایشی آیفون SE 4 را منتشر کرده است که فرم‌فاکتور مشابه با آیفون ۱۴ را نمایش می‌دهند. تصاویر منتشرشده به‌خوبی نشان می‌دهند که این گوشی با قاب‌های موجود آیفون ۱۴ و یک سایز بزرگ‌تر از آن سازگار هستند.

تصاویر منتشرشده‌ی مدل آزمایشی آیفون SE 4 تقریباً با شایعات از پیش مطرح‌شده، مطابقت دارند. مدل‌های آزمایشی دارای یک دوربین پشتی، سوئیچ بی‌صدا به‌جای دکمه‌ی اکشن و یک بریدگی کوچک‌تر با Face ID در لبه‌ی بالایی گوشی هستند. در ادامه می‌توانید تصاویر این مدل آزمایشی را مشاهده کنید.

براساس گزارش‌ها، ابعاد مدل آزمایشی گوشی مذکور برابر با ۱۴۶٫۷ در ۷۱٫۵ میلی‌متر در ۷٫۸ میلی‌متر و با آیفون ۱۴، یکسان است. ظاهراً دکمه‌ی بی‌صدای این مدل آزمایشی کمی کوچک‌تر از آیفون ۱۴ خواهد بود.

مقاله‌های مرتبط

براساس شایعات، گزینه‌ای دیگر از این گوشی با اندازه‌ای بزرگ‌تر نیز وجود دارد که هم‌اندازه‌‌ی آیفون ۱۴ پلاس است؛ البته کمی بعید به نظر می‌رسد که آیفون 4 SE با دو اندازه‌ی مختلف معرفی شود.

آیفون 4 SE که احتمالاً در بهار سال آینده معرفی خواهد شد، دارای نمایشگر ۶٫۱ اینچی OLED، تراشه‌ی A18 با پشتیبانی از هوش مصنوعی اپل و دوربین تکی ۴۸ مگاپیکسلی خواهد بود. همچنین انتظار می‌رود که از مودم 5G پشتیبانی کند.

source

توسط mohtavaclick.ir