همانطور که در بخش‌های دیگراشاره کردیم، نرم افزار CRM مایکروسافت به دلیل قابلیت‌های متعدد به نوعی در زمینه مدیریت ارتباط با مشتری پرچمدار محسوب می‌شود و به دلیل ویژگی‌های منحصربه فردی که دارد از رقبای ایرانی متمایز شده است. در ادامه به برخی از قابلیت‌های انحصاری و خاص این نرم افزار اشاره خواهیم کرد:

یکپارچگی کامل با اکوسیستم Microsoft

یکپاچگی نرم افزار CRM با ابزارهای مایکروسافت به کسب و کارها اجازه می‌دهد تا به راحتی کلیه اطلاعات و فرآیندهای خود را به خوبی در پلتفرمی یکپارچه مدیریت کرده و روند کار تیمی خود را بهبود دهند.

قابلیت سفارشی‌سازی پیشرفته

CRM سامانه های مدیریت مبتنی بر  Microsoft Dynamics 365 به کاربران این قابلیت را می‌دهد تا با توجه به نیازهای خاص کسب و کار خود، فرآیندها، داشبوردها، فرم‌ها و گزارش‌ها به صورت سفارشی شده طراحی می‌شوند. این سطح از انعطاف‌پذیری در نسخه‌های ایرانی و سفارشی‌سازی شده محدودتر است.

قابلیت تحلیل داده‌های پیشرفته

ابزار Power BI یکی از ابزارهای کاربردی درجهت گزارش‌گیری و تحلیل داده‌ها محسوب می‌شود که بسیاری از سازمان‌ها از آن برای تحلیل داده‌‎های مشتریان، فروش و درنهایت اتخاذ تصمیم گیری‌های خرد و کلان استفاده می‌کنند، بنابراین برای کمک به پیش‌برد اهداف فوق، یکپارچگی CRM با این ابزار توسط تیم متخصص تولید این مجموعه صورت گرفت. لازم به ذکر است که امروزه به کمک این ابزار در نرم افزار سی آر ام،  قابلیت‌هایی مانند تحلیل رفتار مشتری، اتوماسیون هوشمند و پیشنهادات سفارشی‌سازی شده قابل دستیابی است و به واسطه آن می‌توان نسبت به تحلیل اطلاعاتی که از قبل جمع‌آوری شده است؛ اقدام کرد.

مقیاس‌پذیری بالا و پشتیبانی از سازمان‌های بزرگ

نرم افزار CRM مایکروسافت داینامیک 365 به نحوی طراحی شده است که قابلیت پشتیبانی از ساختارهای پیچیده در سازمان‌های بزرگ را دارد، این به نوعی است که نرم افزار های سی آر ام ایرانی معمولا برای کسب و کارهای کوچک و حتی متوسط بهینه‌سازی شده است.

پلتفرم ابری قوی و امنیت پیشرفته

مایکروسافت با ارائه نرم افزار crm امنیت آن را با توجه به پروتکل‌های متعددی رعایت کرده است، زیرا شرایطی را برای سازمان‌های بزرگ و حساس که اطلاعات مهم و حیاتی زیادی دارند، فراهم کرده تا بتوانند به خوبی از این نرم افزار بدون نگرانی استفاده کنند.

تمایز CRM سامانه های مدیریت برپایه پلتفرم مایکروسافت با سایر رقبا

نرم افزار CRM مایکروسافت ابزاری در جهت به ثمر رساندن استراتژی‌های CRM هر سازمان محسوب می‌شود، این نرم افزار در جهت تسهیل ارتباط با مشتریان، ارتقاء سودآوری، بهبود فرآیندها و درنهایت افزایش CLV مشتری کمک می‌کند.

بنابراین با نرم افزار CRM می‌توان نگاهی جامع از فعالیت‌های سازمان حول محور مشتری که اصطلاحا به دید 360 درجه معروف است، اشاره داشت.

نرم افزار CRM داراری سه لایه  زیر است که به صورت جامع، هوشمند و یکپارچه می‌تواند نسبت به بهبود روابط تجاری با مشتریان و همچنین افزایش سودآوری سازمان پیش رود:

  • تعاملی (مدیریت یکپارچه کلیه کانال‌های ارتباطی سازمان مانند تلفن، ایمیل، پیامک، شبکه های اجتماعی، وبسایت و…)
  • عملیاتی (مدیریت یکپارچه کلیه امور بازاریابی، فروش و خدمات سازمان)
  •  تحلیلی (داشبوردها و گزارشات تحلیلی صحیح، دقیق و در لحظه)

source

توسط mohtavaclick.ir