کاخ سفید دستورالعمل استفاده از هوش مصنوعی برای ارتش را تعیین کرد

کاخ سفید نخستین یادداشت امنیت ملی خود در مورد استفاده از هوش مصنوعی در آژانس‌های نظامی و اطلاعاتی را منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری آنا،کاخ سفید نخستین یادداشت امنیت ملی خود در مورد استفاده از هوش مصنوعی در آژانس های نظامی و اطلاعاتی را منتشر کرد.

همچنین نسخه خلاصه شده‌ای از این یادداشت را با عموم مردم به اشتراک گذاشت.

یادداشت جدید چهارچوبی برای استفاده روزمره از هوش مصنوعی در آژانس‌های نظامی و اطلاعاتی تنظیم کرده است. علاوه بر این یادداشت مذکور مهلت‌های بررسی اپلیکیشن‌ها و قوانین ابزار‌های هوش مصنوعی را توسط آژانس‌ها تعیین کرده که بیشتر آنها پس از دوره ریاست جمهوری جو بایدن اعتبار خود را از دست می‌دهند.

جیک سالیوان مشاور امنیت ملی آمریکا دستورالعمل جدید را در دانشگاه دفاع ملی و به عنوان بخشی از گفتگو درباره به کارگیری هوش مصنوعی در عملیات‌های دولت اعلام کرد. سالیوان یکی از حامیان سرسخت رئیس جمهور در زمینه بررسی مزایا و خطرات فناوری هوش مصنوعی بوده است. او همچنین به نگرانی‌هایی درباره استفاده چین از هوش مصنوعی برای کنترل جمعیت و انتشار اطلاعات نادرست و اینکه چگونه این یادداشت می‌تواند جرقه گفتگو با کشور‌های دیگری را که با اجرای استراتژی‌های هوش مصنوعی خود دست و پنجه نرم می‌کنند، اشاره کرده است.

یادداشت مذکور مرز‌های سختگیرانه‌ای برای استفاده از هوش مصنوعی به خصوص در حوزه سیستم‌های تسلیحات تعیین کرده است. علاوه بر آنچه گفته شده این یادداشت اقدامات حفاظتی برای پیشرفت‌های هوش مصنوعی در بخش خصوصی به عنوان دارایی‌های ملی که باید در مقابل جاسوسی یا سرقت دشمنان خارجی از آنها محافظت کرد، تعیین کرده است.

source

توسط mohtavaclick.ir