معاون جدید ورزشی باشگاه پرسپولیس از عملکرد این تیم در دیدار با استقلال تاجیکستان تمجید کرد.

حسین بادامکی در گفت‌وگو با برنا، در مورد پیروزی پرسپولیس مقابل استقلال تاجیکستان، میزبانی از تیم تاجیکی، وضعیت برگزاری بازی‌های پرسپولیس در آزادی و … صحبت کرد که متن کامل صحبت‌های او را در زیر می‌خوانید:

*ابتدا در مورد برد پرسپولیس مقابل استقلال تاجیکستان صحبت کنید.

فکر می‌کنم بازی سختی بود، مخصوصا در نیمه اول که بازی برای ما سخت‌تر هم شد. آن پنالتی که داور گرفت کار را هم سخت کرد که خدا را شکر بیرانوند پنالتی را مهار کرد. در نیمه دوم، اما تیم برتر زمین بودیم و اجازه ندادیم استقلال نفس بکشد. از بچه‌ها و کادرفنی به خاطر این بازی و این برد تشکر می‌کنم. در ضمن اگر نیمه دوم کمی خوش شانس بودیم می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم.

*هم سرمربی استقلال و هم سفیر تاجیکستان از میزبانی پرسپولیس تشکر کردند، در این مورد هم صحبت می‌کنید؟

اصولا تیم‌هایی که به ایران می‌آیند و مهمان ما هستند چنین استقبال و میزبانی از ما می‌بینند. ما سعی می‌کنیم در حد توان‌مان بهترین امکانات را در اختیار مهمانان‌ما قرار بدهیم. از زمان ورود کاروان استقلال به تهران شاهد این هستم که روابط بین‌الملل ما در اختیار آنها بودند. در ضمن مهمان‌نوازی خصلت بزرگ و مثبت ما ایرانی‌ها است.

*رضا درویش و حسین خبیری تاکید داشتند که پرسپولیس فقط در ورزشگاه آزادی از رقبایش میزبانی می‌کند، این موضع شما هم هست؟

اینکه ما در آزادی میزبانی کنیم حق طبیعی ماست. بالاخره ما حق داریم از شرایط میزبانی و حضور تماشاگران‌مان استفاده کنیم. همین شب گذشته حضور پرشور هواداران چه کمک بزرگی به ما بود. قطعا ما فقط در ورزشگاه آزادی از رقبای خود میزبانی می‌کنیم.

*هواداران پرسپولیس در شرایطی سکو‌های ورزشگاه را در بازی با استقلال تاجیکستان پر کردند که قیمت بلیت‌ها تا ۳۰۰ هزار تومان هم بود، در مورد این حضور چه نظری دارید؟

نمی‌دانم با چه زبانی از هواداران‌مان تشکر کنم. همه می‌دانند پرسپولیس هست و هوادارانش. قطعا در تمام موفقیت‌های پرسپولیس هواداران نقش اصلی را ایفا کردند. ما وظیفه داریم قدر این هواداران‌مان را بدانیم و تلاش کنیم تا آن‌ها همیشه خوشحال و راضی باشند. وظیفه ما این است که در حد توان‌مان بهترین امکانات را برای هواداران‌مان فراهم کنیم.

source

توسط