تولید محتوا

هواوی بعد از عرضه‌ی گوشی هواوی سری پیورا ۷۰ بر سری نوا ۱۳ تمرکز کرده است. هنوز اطلاعات زیادی از سری نوا ۱۳ وجود ندارد؛ اما افشاگری با نام کاربری Smart Pikachu به مشخصات احتمالی سری جدید گوشی‌های هوشمند هواوی اشاره می‌کند.

براساس اطلاعات فاش‌شده، تمام گوشی‌های سری نوا ۱۳ از اتصال 5G پشتیبانی خواهند کرد. این قابلیت بسیار مهم است؛ چراکه برخی از گوشی‌های هواوی سری نوا ۱۲ مانند نوا 12 SE از اتصال 4G پشتیبانی می‌کنند.

هنوز اطلاعات دقیقی از پردازنده‌ی سری نوا ۱۳ در دسترس نیست. با توجه به اینکه هواوی در سری پیورا ۷۰ از تراشه‌ی کرین ۹۰۱۰ بهره برده است، بعید نیست که در نوا ۱۳ نیز از همین تراشه استفاده کند.

انتظار می‌رود سری نوا ۱۳ با صفحه‌نمایش لبه‌خمیده‌‌ی 1.5K وارد بازار شود. پنل پشتی این سری از گوشی‌های هواوی احتمالاً به دوربین پریسکوپی و فناوری دیافراگم متغیر مجهز خواهد شد. هواوی قصد دارد با استفاده از دوربین‌های دوگانه، امکان ثبت تصاویر سلفی زیبا را به وجود آورد.

شایعات حاکی است که سری نوا ۱۳ از سیستم ارتباط ماهواره‌ای دوطرفه‌ی Beidou پشتیبانی خواهد کرد. این ویژگی به کاربران امکان می‌دهد از طریق ماهواره‌های Beidou حتی در مناطقی که به شبکه‌های موبایل یا وای‌فای دسترسی ندارند، به ارسال و دریافت پیام بپردازند.

هنوز اطلاعات دقیقی درباره‌ی گوشی هواوی سری نوا ۱۳ وجود ندارد؛ اما احتمالاً جدیدترین گوشی‌ هوشمند هواوی در سه‌ماهه‌ی دوم سال ۲۰۲۴ رونمایی خواهد شد.

source

توسط mohtavaclick