در مرحله جدید عرضه خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه برای متقاضیان نوبت‌دهی شده، ماموت خودرو کراس‌اوور جمع‌وجور خود از برند چینی فولکس واگن و FAW، یعنی Jetta که VS5 نام دارد را عرضه کرده؛ خودرویی که نه‌تنها تناسبات کلی و ظاهرش، بسیار نزدیک است به سئات آتِکا، بلکه اجزای مختلفی نیز در آن، یا ساخت VW هستند و یا مشترک با تولیدات برندهای زیرمجموعه اروپایی گروه فولکس واگن می‌باشند.

خودرو وارداتی جتا وی‌اس۵ شرکت ماموت خودرو - Jetta VS5 SUV

این خودرو از نظر ابعادی، با طول بدنه ۴۴۱۸ میلیمتر و فاصله ۲۶۳۰ میلیمتری بین دو محور، به مقدار ناچیزی کوچکتر از هیوندای توسان است که اتفاقا در همین مرحله از عرضه خودروهای وارداتی، توسط مشتریان قابل انتخاب است. اما هم قیمت علی‌الحساب ۱میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومانی آن، به‌مراتب کمتر از هیوندای توسان است که قیمت علی‌الحسابش، برای این مرحله، ۱میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده. و هم امکانات به مراتب بیشتری ارائه می‌دهد.

خودرو وارداتی جتا وی‌اس۵ شرکت ماموت خودرو - Jetta VS5 SUV

جتا VS5 ماموت‌خودرو در بخش ایمنی دارای امکاناتی نظیر کنترل پایداری الکترونیک، سیستم کمک حرکت در سربالایی، کروز کنترل تطبیقی، اتوهُلد، سنسور پارک جلو و عقب، ABS+EBD، ایربگ های جلو، جانبی جلو و پرده‌ای، دوربین دنده عقب، تشخیص خواب‌آلودگی راننده، سنسور نور و باران، سیستم پیشگیری از تصادف از روبرو و TPMS است.

در بخش رفاهی نیز گزینه‌هایی همچون تهویه اتوماتیک با تنظیم دو نقطه‌ای، ورود و استارت بدون کلید، سیستم اطلاعات و سرگرمی با نمایشگر هشت اینچ لمسی، سیستم صوتی با شش بلندگو، پُشت‌آمپر دیجیتال، صندلی برقی راننده با قابلیت تنظیم در شش جهت، گرمکن صندلی‌های جلو، پوشش چرم صندلی‌ها، سانروف دو حالته، پاور ویندوز و سیستم استاپ/استارت هوشمند موتور در خودرو جتا VS5 وارداتی ماموت خودرو عرضه می‌شود.

خودرو وارداتی جتا وی‌اس۵ شرکت ماموت خودرو - Jetta VS5 SUV

بحث موتور شد، ذکر این نکته نیز ضروری است که محرک جتا VS5، یک موتور ۱.۴ لیتری توربوشارژ ساخت فولکس‌واگن است که ۱۴۸ اسب‌بخار قدرت دارد و ۲۵۰ نیوتن‌متر گشتاور. این موتور ۴ سیلندر به گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک متصل بوده، صدی ۷.۱ لیتر در سیکل ترکیبی، بنزین می‌سوزاند. گفتنی است این خودرو با وزن خالص ۱.۳۵۵ کیلوگرم، سوار بر رینگ‌های ۱۸ اینچ آلومینیومی عرضه خواهد شد.

به نظر شما، با این ویژگی‌ها، خودرو وارداتی جتا VS5 شرکت ماموت خودرو انتخاب مناسبی است؟ مد نظر داشته باشید که ۱میلیارد و ۴۵۰میلیون تومان قیمت علی‌الحساب این خودرو در سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی بوده و شامل هزینه‌های قانونی نظیر شماره‌گذاری، بیمه، مالیات بر ارزش افزود و گواهی اسقاط، نمی‌‎شود.

انتهای پیام

source

توسط