به گزارش منیبان به نقل از 55 آنلاین، زن جوان چینی برای این‌که رضایت خاطر شوهرش را ربایش کند طی یک دوره شش ماهه نزدیک به 30 عمل جراحی زیبایی انجام داد.

 

1386310455-parsnaz-com






بری تهمت ادعا میکند اعتیاد او به جراحی زیبایی زمانی آغاز شد که یک بنگاه زیبایی پروژه هایتخفیفی برای سه تزریق به قیمت ۱۰۲ دلار برای دانشجویان ، درنظر گرفت.ولی در طول دوره چند ساعته ، متخصص زیبایی آنجا وی را متقاعد کرد تا از بسته های تخفیفی گرانترکه قیمت آن به ۲۱۷۵ دلار نیز می‌رسید، بهرهگیری کند.

زن چینی به خاطر شوهرش 30 عمل زیبایی انجام دادچهره گذشته و بعد زنی اهل هنگ کنگ با ۳۰ جراحی پلاستیک چنان از نتایج خدمات زیبایی مشعوف شده بود که مدام به دنبال جراحی و خدمات زیبایی بیشتربود تا جاییکه در انتها وقتی به خودش آمد که دقیقا به جراحی پلاستیک اعتیاد پیدا کرده بود. ولیاز ۲۰ سالگی و پس از وارد شدن به ارتباط عاشقانه با مردی که نه سال از او بزرگ‌تر بود ، همه ی چیزبدتر شد!

نامزد او مدام به صورت کلامی وی را در مورد ظاهرش مورد اذیت قرار داده و به شکل بدی او را با دیگر زنان قیاس می‌کرد. بری با انجام جراحی پلاستیک های بیشتر در طی یک دورهشش ماهه به این آزارها واکنش نشان داد ودر طی این مدت تحت ۳۰ عمل زیبایی قرار گرفت.

از جمله جراحی های متعددی که او انجام داد میتوان بلفاروپلاستی «جراحی پلک» و رینوپلاستی«جراحی بینی» را اسم برد. او همینطور برای داشتن سری گردتر تزریق پیشانی ، گونه و چانه و لبانجام داد.بری به خبرگزاری چاینا پرس گفت: “اگر او حتی یکبار می‌گفت: “تو زیبایی” من دیگر اینجراحی ها را کنار می گذاشتم.”

source

توسط