به تازگی تصاویری برای سریال Mr. & Mrs. Smith منتشر شده که دونالد گلاور و مایا ارسکین را نشان می‌دهند.

سریال «آقا و خانم اسمیت» سریال جاسوسی بسیار مورد انتظاری از سرویس آنلاین آمازون پرایم ویدیو به شمار می‌رود که حالا با به پایان رسیدن اعتصابات نویسندگان و بازیگران، تاریخی برای پخش آن اعلام شده است و تصاویری تازه از آن منتشر شده‌اند.

در ابتدا سریال «آقا و خانم اسمیت» برای پخش در ماه نوامبر سال جاری میلادی برنامه‌ریزی شده بود اما به خاطر اعتصابات، سرویس آنلاین آمازون پرایم پخش این اثر را به سال آینده میلادی موکول کرده است. حالا نیز تاریخ دقیق پخش این اثر مشخص شده و طرفداران برای تماشای آن نیاز به صبر زیادی ندارند.

تصاویر تازه منتشر شده برای سریال «آقا و خانم اسمیت» که در بالا مشاهده می‌کنید، دو بازیگر اصلی این اثر یعنی دونالد گلاور و مایا ارسکین را نشان می‌دهند. همانطور که از عنوانش مشخص است، این سریال برداشتی تازه از فیلمی به همین نام محصول سال ۲۰۰۵ میلادی و با بازی برد پیت و آنجلینا جولی است.

از جمله دیگر بازیگرانی که در سریال «آقا و خانم اسمیت» نقش‌آفرینی می‌کنند نیز می‌توان به میکیلا کوئل، جان تورتورو، پارکر پوسی و واگنر مورا اشاره کرد. دونالد گلاور علاوه بر حضور در این اثر،‌ به همراه فرانچسکا اسلون نویسنده و خالق این سریال است.

در ابتدا قرار بود فیبی والر بریج و دونالد گلاور نقش‌های اصلی این سریال را بازی کنند و آن را بسازند اما فیبی والر بریج در نهایت به خاطر اختلافات مربوط به داستان از این پروژه کناره‌گیری کرد. تمام هشت قسمت فصل اول سریال «آقا و خانم اسمیت» در تاریخ ۲ فوریه سال ۲۰۲۴ میلادی (۱۳ بهمن ۱۴۰۲) روی سرویس آنلاین آمازون پرایم منتشر خواهند شد.

منبع: collider

source

توسط