فیلم رد وان یکی از بهترین فیلم‌های اکشن سال جدید است. در ادامه مقاله پیش‌رو، درباره میزان موفقیت فیلم Red One صحبت می‌کنیم و به بررسی آن می‌پردازیم.

ژانر فیلم سینمایی رد وان اکشن، ماجراجویی و کریسمسی است که توسط جیک کاسدان کارگردانی و فیلمنامه آن توسط کریس مورگان نوشته شده است. در این فیلم، دوئین جانسون نقش اصلی را ایفا می‌کند و به همراه گروهی از بازیگران از جمله کریس ایوانز، کرنان شیپکا، لوسی لیو، مری الیزابت الیس، جی.کی. سیمونز، نیک کرول و کریستوفر هیویو حضور دارند. جانسون، هیرام گارسیا، دنی گارسیا، کاسدان، ملوین مار و مورگان در این فیلم به عنوان تهیه‌کنندگان فعالیت می‌کنند. این پروژه تولید مشترکی بین شرکت‌های سون باکس پروداکشنز، آمازون استودیوز، آمازون پرایم اوریجینال فیلمز، دیتکتیو ایجنسی و کریس مورگان پروداکشنز است. مدت زمان فیلم Red One در کل 1 ساعت و 42 دقیقه است.

جالب است بدانید که ایده این فیلم توسط هیرام گارسیا در شرکت سون باکس پروداکشنز مطرح و تصویربرداری این فیلم در ماه اکتبر ۲۰۲۲ در شهر آتلانتا آغاز شد. فیلم «فرد سرخ‌پوش» قرار بود به‌طور انحصاری در فصل تعطیلات سال ۲۰۲۳ از طریق رسانه جاری آمازون پرایم ویدئو منتشر شود؛ اما تاریخ اکران فیلم رد وان دقیقا مشخص نیست و احتمالا به سال 2024 افتاده است. به نظر این فیلم در بین فیلم‌های اکشن سال 2024 به دلیل حضور راک، جزو محبوب‌ترین‌ها می‌شود. در ادامه مقاله پیش‌رو پلازا با معرفی فیلم Red One و بررسی آن همراه شما می‌شویم.

فهرست مطالب:

داستان فیلم رد وان

داستان فیلم رد وان






در این بخش به خلاصه فیلم سینمایی رد وان خواهیم پرداخت. فیلم Red One در یک فروشگاه اسباب بازی رخ می‌دهد، جایی که جانسون با لباس یک شخصیت ناشناس حضور دارد. اطلاعات بیشتری درباره داستان و رویدادهای این فیلم اکشن کمدی در دسترس نیست.

جیک کاسدان و دوئین جانسون پیش از این در دو قسمت از فیلم “جومانجی” با هم همکاری کرده‌اند که به طور کلی بیش از ۱.۷ میلیارد دلار در سراسر جهان فروش داشت. کریس مورگان، نویسنده نه قسمت از سری فیلم “سریع و خشن”، وظیفه نوشتن فیلمنامه “Red One” را براساس داستانی از هیرام گارسیا بر عهده داشته است. انتظار می‌رود این فیلم کمدی اکشن در سال آینده توسط آمازون در تعطیلات سال نو منتشر شود.

همچنین بخوانید :

بازیگران فیلم رد وان

در ادامه با معرفی هنرپیشه های فیلم سینمایی رد وان همراه شما هستیم. ابتدا به سراغ بازیگران کلیدی می‌رویم و سپس سایر هنرپیشه‌ها را معرفی می‌کنیم.

Dwayne Johnson در نقش Callum Drift

بازیگران فیلم رد وان






دوئین داگلاس جانسون (با نام مستعار “د راک”)، متولد ۲ مه ۱۹۷۲، یک بازیگر و کشتی‌گیر حرفه‌ای پیشین است. او یکی از برترین ستارگان تاریخ کشتی حرفه‌ای به‌شمار می‌رود و در طول حضور در دبلیودبلیوئی به قهرمانی‌های متعددی دست یافت. همچنین، او یکی از موفق‌ترین و پردرآمدترین بازیگران جهان به حساب می‌آید و فیلم‌هایش در سراسر جهان فروش بالایی داشته است.

جانسون در دانشگاه میامی فوتبال آمریکایی را فراگرفت و در تیم دانشگاهی به موفقیت‌های قابل توجهی دست یافت. او در سال ۱۹۹۵ لیسانس خود را در رشته جرم‌شناسی و فیزیولوژی از دانشگاه میامی دریافت کرد و فارغ‌التحصیل شد. پس از اخراج از تیم فوتبال دانشگاهی، او در سال ۱۹۹۶ به تمرین کشتی پروفسیونال روی آورد و در سال ۱۹۹۷ به عنوان یک کشتی‌گیر حرفه‌ای شروع به کار کرد. اولین قهرمانی خود را در دبلیودبلیوئی در سال ۱۹۹۸ کسب کرد و تا سال ۲۰۰۴ در این رشته فعالیت کرد. پس از مدتی توقف، در سال ۲۰۱۱ به دبلیودبلیوئی بازگشت و در سال ۲۰۱۹ از حرفه کشتی‌گیری کناره‌گیری کرد. در طول حضور در دبلیودبلیوئی، جانسون دو قهرمانی قاره‌ای، دو قهرمانی تگ تیم جهان و ۱۰ قهرمانی انفرادی جهان را به دست آورد.

جانسون از سال ۱۹۹۹ به حرفه بازیگری در هالیوود و تلویزیون روی آورد. نقش‌های او در فیلم‌هایی مانند “پادشاه عقرب”، “سربلند” (۲۰۰۴) و “مختصر و مفید” او را به شهرت رساند. او همچنین در فیلم‌هایی مانند “نقشه بازی”، “اسمارت را بگیر”، “مسابقه تا کوه جادوگران”، “پری دندان”، “سریع‌تر، سریع و خشمگین ۵” و دنباله‌هایش، “سفر ۲: جزیره اسرارآمیز”، “هرکول”، “جی.مگان و هری” و “آدم و صدایش” نقش آفرینی کرده است. او همچنین در سریال تلویزیونی “خانه خوب” نیز به ایفای نقش پرداخته است.

در کنار بازیگری، دوئین جانسون به عنوان یک تهیه کننده فعالیت می‌کند و در برخی از فیلم‌هایی که در آنها نقش دارد، به تهیه کنندگی نیز می‌پردازد. او همچنین با تأسیس شرکت تولیدی “سبنتینتینت انترتینمنت”، به تولید و ساخت فیلم‌ها و محتواهای دیگر می‌پردازد. او به دلیل ظاهر بزرگ و قدرتمند خود، طرفداران زیادی در سراسر جهان دارد و به عنوان یکی از شخصیت‌های محبوب و تأثیرگذار در صنعت سرگرمی شناخته می‌شود.

همچنین بخوانید :
  • مارتیس ماتولیس (Marti Matulis) در نقش The Judge
  • جف چیس (Jeff Chase) در نقش Cyclops
  • وایات هانت (Wyatt Hunt) در نقش Young Jack
  • مایکل تورک (Michael Tourek) در نقش Machinist Merc
  • گابریل رودریگز (Gabriel ‘G-Rod’ Rodriguez) در نقش Yule Lad
  • استفانی برودون (Stephanie Brogdon) در نقش HIIT Class Member
همچنین بخوانید :

نقد فیلم رد وان

نقد فیلم رد وان






نمرات فیلم رد وان 2024 در سایت آی ام دی بی هنوز مشخص نیست. این فیلم قطعا با حضور جانسون و تیم نویسنده‌ی خوبی که پشتش حضور دارند، یک داستان هیجان انگیز با تعلیقات فراوان و فیلمنامه‌ای نسبتا جذاب دارد. بازیگران اصلی در این فیلم از بهترین بازیگران حال حاضر هالیوود هستند و همین امر، این فیلم را از سایر فیلم‌های جدید اکشن متمایز می‌کند.

همچنین بخوانید :

کلام آخر

نقد فیلم رد وان






با معرفی و بررسی فیلم سینمایی رد وان همراه شما بودیم و سعی کردیم تا این اثر را به خوبی برای شما معرفی کرده و از نقاط ضعف و قوت آن بگوییم. به نظر شما نقاط تاریک و روشن این اثر چه بودند؟ آیا شما قصد فیلم سینمایی رد وان را دارید؟ لطفا پس از تماشای این عنوان، ما را از نظرات خود با خبر کنید. از همراهی شما سپاس‌گزاریم.

منتخب کاربران

source

توسط