لباس بتمن رابرت پتینسون به بازی Batman: Arkham Knight اضافه شد

Batman: Arkham Knight هشت سال پس از عرضه، یک به‌روزرسانی جدید دریافت کرده که لباسی از فیلم بتمن محصول سال ۲۰۲۲ به آن اضافه شده است.

بازیکنان اوایل امروز لباس جدید را مشاهده کردند که طراحی دقیق فیلم را بازسازی می‌کند. لباس‌های موجود در بازی معمولاً بازیگران قبلی بتمن را به یاد نمی‌آورند، اما از برخی زوایای می‌توان چشمان رابرت پتینسون را پشت نقاب دید.


مطلب پیشنهادی:معرفی نایتوینگ – اولین رابین بتمنپسر شگفت انگیز
معرفی نایتوینگ – اولین رابین بتمن

اسکرین‌شات‌هایی که در رسانه‌های اجتماعی منتشر شدند نیز حالات غم‌انگیز و خطرناکی از بتمن را با لباس باتینسون به نمایش می‌گذارند که در واقع در بازی «The Batman Skin – 2022» نامیده می‌شود.

لباس بتمن ظاهرا (و بی سر و صدا) از طریق به‌روزرسانی در فروشگاه Epic Games به بازی اضافه شد. در زمان نگارش خبر، به‌نظر نمی‌رسد این آپدیت در نسخه‌های استیم، ایکس‌ باکس یا پلی‌ استیشن منتشر شده باشد.

Arkham Knight به عنوان بخشی از Batman: Arkham Trilogy در اول ماه دسامبر به سوییچ نینتندو خواهد آمد. شاید Rocksteady قصد دارد این لباس را همزمان با پورت جدید اضافه کند.

شاید آپدیت فروشگاه اپیک گیمز کمی زودتر منتشر شده است. همه این‌ها حدس و گمان محض است، اما می‌توان حدس زد که لباس Battinson برای همیشه مختص فروشگاه پی‌سی نخواهد بود.

در همین حال، راک‌استیدی در حال ساخت بازی Suicide Squad Kills The Justice League است که در حال حاضر قرار است در ۲ فوریه ۲۰۲۴ عرضه شود.


مطلب پیشنهادی:آشنایی با سری کمیک Batman: One Bad Dayیک The Killing Joke برای دیگر ویلن‌های بتمن
آشنایی با سری کمیک Batman: One Bad Day


بررسی بازی لردز آو د فالن

بتای عمومی بازی شوتر The Finals امروز آغاز می‌شود [تماشا کنید] - ویجیاتو

source

توسط