طرفداری | با وجود بازگشت مصدومان بارسلونا به تمرینات این تیم، اما همه آنها نمی‌توانند در ال کلاسیکو بازی کنند.

به گزارش خاوی میگل از آاس، در تمرین روز جمعه بارسلونا با حضور روبرت لواندوفسکی، رافینیا، فرنکی دی یونگ، پدری و ژول کونده برگزار شد، بازیکنانی که پس از مدت قابل توجهی دوباره موفق شدند کنار تیمشان تمرین کنند. از میان غایبان بارسا طی بازی های اخیر، تنها سرجی روبرتو در تمرین امروز حضور نداشت. هرچند بازگشت مصدومان بارسا به تمرینات این تیم خبر خوشحال‌کننده‌ای برای ژاوی و هواداران بلوگراناست، اما دوری چند ماهه این بازیکنان به طبع روی آمادگی آنها تاثیر گذاشته و همگی آنها نمی‌توانند در ال کلاسیکو حاضر باشند.

روبرت لواندوفسکی و رافینیا:

لواندوفسکی و رافینیا به طور کامل بهبود یافته‌اند. آنها برای ال کلاسیکو مجوز پزشکی دریافت خواهند کرد و بعید نیست در صورت صلاحدید ژاوی، مهاجم لهستانی بارسا در ترکیب اصلی قرار گیرد و از ابتدا مقابل رئال مادرید بازی کند. رافینیا هم مشکلی برای بازی مقابل رئال مادرید نخواهد داشت.

فرنکی دی یونگ:

با وجود اینکه دی یونگ یکی از بازیکنانی بود که امروز در تمرینات بارسا شرکت کرد، اما او برای باز مقابل رئال مادرید آماده نیست و جایی در بین بازیکنان بارسلونا در ال کلاسیکو نخواهد داشت.

ژول کونده و پدری:

این دو بازیکن هم نمی‌توانند عصای دست ژاوی در بازی با رئال مادرید باشند و ال کلاسیکو را از دست خواهند داد. این چهارمین ال کلاسیکویی است که پدری در دوران بازی‌اش از دست می‌دهد. کادر فنی بارسا بر این باور هستند که حضور پدری در بازی مقابل رئال مادرید می‌تواند ریسکی خطرناک برای سلامتی او تلقی شود.

source

توسط