ایسنا/خوزستان رییس اداره راه و شهرسازی سوسنگرد از الحاق ۱۳ هکتار زمین به محدوده شهر سوسنگرد در راستای تامین زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن خبر داد.

مهدی جلالی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان سوسنگرد، اظهار کرد: با مصوبه شورای عالی شهرسازی و معماری کشور ۱۳ هکتار زمین به صورت توافقی با یکی از مالکین جهت اجرای طرح نهضت ملی ‌مسکن به محدوده شهرستان الحاق شد.

وی افزود: تاکنون ۵ هزار و۳۰۰ نفر در طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان‌ سوسنگرد ثبت نام کرده‌اند و تامین زمین برای ساخت واحدهای مسکونی این طرح در حال انجام است.

رییس اداره راه و شهرسازی سوسنگرد گفت: برای اجرایی شدن این طرح ملی در شهرستان همگرایی و تعامل خوبی میان دستگاه‌های خدمات‌رسان در شهرستان سوسنگرد وجود دارد.

جلالی ادامه داد: از تمام توان و همه ظرفیت‌ها برای تامین مسکن شهروندان استفاده خواهیم کرد تا مسکن‌هایی در خور شان مردم در این منطقه احداث کنیم.

وی خاطرنشان کرد: همچنین به صورت قرعه‌کشی به ۳۸ متقاضی طرح نهضت ملی مسکن که قرار است واحدهای خود را به صورت خودمالکی و مشترکا احداث کنند، قطعات زمین تحویل داده شده است.

انتهای پیام

source

source

توسط