تولید محتوا

هواوی برند نرم‌افزاری جدیدی برای سیستم رانندگی هوشمند خود رونمایی کرد که جدیدترین تلاش این شرکت برای تبدیل‌شدن به یکی از شرکت‌های اصلی در صنعت خودروهای برقی به‌شمار می‌رود.

جين يوزهی، مدیرعامل بخش راهکارهای هوشمند خودرو هواوی (IAS)، می‌گوید برند جدید Qiankun که نمادی از ترکیب آسمان و رشته‌کوه‌های Kunlun است، قصد دارد سیستم‌های هوشمند را برای بخش‌های مختلف ازجمله شاسی خودرو، سیستم صوتی و صندلی راننده ارائه دهد.

جين می‌گوید: «۲۰۲۴ اولین سال برای تجاری‌سازی انبوه رانندگی هوشمند خواهد بود و تعداد کل خودروهای مجهز به سیستم رانندگی خودکار هوشمند تا پایان سال از مرز ۵۰۰ هزار دستگاه خواهد گذشت.» او همچنین انتظار دارد طی یک‌سال آینده بیش‌از ۱۰ مدل خودرو مجهز به سیستم Qiankun هواوی به بازار عرضه شوند.

به گزارش رویترز، هواوی واحد خودروهای هوشمند خود را در سال ۲۰۱۹ با هدف تبدیل‌شدن به معادل شرکت آلمانی بوش در عصر خودروهای برقی هوشمند و تأمین نرم‌افزار و قطعات برای سایر شرکت‌ها راه‌اندازی کرد.

هواوی می‌گوید تیم Qiankun به شرکت جدیدی تبدیل خواهد شد و از سرمایه‌گذاری شرکایی مثل چانگان بهره خواهد برد. هواوی تاکنون با همکاری خودروسازان چینی از هفت مدل خودرو برقی رونمایی کرده است که با استقبال خوبی مواجه شده‌اند.

تلاش هواوی برای ورود به عرصه‌ی خودروهای برقی در بحبوحه‌ی تشدید نبرد قیمتی در بزرگ‌ترین بازار خودرو جهان انجام می‌شود. بازار مورد بحث با کاهش فروش و نگرانی‌های عمیق مازاد عرضه دست‌و‌پنجه نرم می‌کند، زیرا درحال‌حاضر بیش‌از ۴۰ برند در آن رقابت می‌کنند.

source

توسط mohtavaclick